Brandul tău de angajator trebuie să răspundă la 2 întrebări: „ce câștig eu?” pentru viitorii angajați, și la „de ce ar trebui să rămân” pentru angajații actuali. Compania ta are răspunsurile?
Un angajator de top va pune întotdeauna oamenii mai presus de orice!
Crearea unui brand de angajator reprezintă identitatea unei companii ca angajator - este o combinație între cum își evaluează angajații experiența de lucru în cadrul acesteia, cum se promovează compania ca un angajator de top și cum percep candidații cum ar fi să lucreze pentru ea.
Planificarea dezvoltării unei strategii de branding pentru angajatori și a comunicării interne este acum acceptată ca standard în majoritatea organizațiilor din România.
Realizarea acestei schimbări și comunicarea eficace către proprii colegi și potențiali angajați este crucială pentru creșterea afacerii.
Producem rezultate măsurabile pentru fiecare inițiativă în branding pentru angajatori.
Oferim clienților întreaga gamă de
servicii de branding de angajator:
Dezvoltarea Brandului de Angajator
Comunicarea este vitală pentru un brand de angajator de succes
Dintre multitudinea de factori variabili implicați în managementul schimbării transformatoare, în toate procesele de integrare și branding al angajatorului, un lucru se evidențiază ca fiind diferența dintre succes și eșec, și anume comunicarea.
Îmbunătățirea experienței angajatului
Crearea unei experiențe de angajat pozitive și susținerea acestora pe tot parcursul ciclului de viață în companie, de la recrutare până la păstrare.
Dezvoltarea mesajelor cheie
Putem să vă ajutăm cu dezvoltarea mesajelor interne și externe, alinierea cu propunerea de brand corporativ și dezvoltarea și implementarea indicatorilor cheie de performanță (KPIs).
Lucrăm cu mai multe echipe creative pentru a asigura alinierea de succes pentru campaniile alese de branding pentru angajator și de comunicare internă.
Comunicare Internă
Munca în echipă transpune visul în realitate
Comunicarea internă are un impact major asupra succesului companiei tale; modul în care comunici cu angajații tăi influențează enorm munca în echipă, productivitatea, implicarea și, în final, întreaga experiență de lucru.
Construirea unei strategii eficiente de comunicare internă este cel mai bun mod de a face locul tău de muncă mai productiv, colaborativ și implicat.
Desființarea barierelor organizaționale
Comunicarea deschisă și transparentă este cea mai bună modalitate de a asigura înțelegerea de către angajați a misiunii companiei și alinierea tuturor cu valorile companiei. De asemenea, joacă un rol esențial în desființarea barierelor organizaționale.
Agentia Lighthouse PR are experiență în gestionarea Comunicării Interne (CI), inclusiv de sus în jos, de jos în sus și între colegi.
Strategii de Recrutare și Marketing de Angajatori
Recrutarea Talentelor
Înțelegem că fiecare afacere dorește să angajeze cei mai buni oameni de pe piață. Această afirmație funcționează și invers, deoarece angajații extraordinari vor să lucreze doar pentru un angajator de top.
Putem face o analiză reală a bradului tău de angajator, care poate include interviuri private cu diferiți angajați actuali și foști, și o comparatie mai profundă cu competiția ta.
Promovarea oportunitățile de avansare în carieră
Folosindtehnici de marketing specifice promovăm oportunitățile în carieră și avantajele de a lucra în companie.
Managementul Reputației de Angajator
Dezvoltarea unei propuneri de valoare pentru angajat (EVP)
Dezvoltarea unui EVP eficient este crucială pentru atragerea și păstrarea talentelor de top în orice companie.
Acesta reprezintă oferta unică a companiei către angajați și include toate beneficiile și avantajele de care aceștia se bucură lucrând în cadrul organizației.
Pe lângă analiza internă, cercetarea de piață, analiza competitorilor și a ofertelor lor, sunt esențiale pentru a înțelege tendințele și așteptările candidaților și angajaților în domeniu.
Ultimii pași, respectiv implementarea și comunicarea EVP-ului sunt, de asemenea, etape critice.
Monitorizarea online a reputației de angajator
Supraveghem constant aparițile în mass-media, comentariile și recenziile pe platformele de social media și pe site-urile de joburi, pentru a identifica eventualele probleme sau feedback negativ pentru employer branding.
Dezvoltăm acțiuni remediale care contracarează negativitatea și o transformă în rezultate pozitive, și pentru a îmbunătăți percepția generală a companiei.